پی آر پی صورت

پی آر پی صورت

پوست شاداب و صاف و بدون چین و چروک و آکنه و رفع سیاهی دور چشم و … از مواردی است که می توان به کمک پی آر پی صورت که از پلاسمای خون فرد متقاضی دریافت می شود، به آن ها دست پیدا کرد.

پی آر پی صورت

پلاسمای غنی از پلاکت یا PRP به عنوان یک فیلر طبیعی برای نواحی مختلف بدن شناخته می شود که  پوستی جوان تر و شاداب تر را برای ناحیه ای از صورت که تحت درمان پی آر پی صورت قرار گرفته است به ارمغان می آورد. خوشبختانه پی آر پی هیچ خطر و یا هرگونه آلرژی یا حساسیتی را ایجاد نمی کند و هر کسی می تواند با خیالی آسوده از عواقب پی آر پی نسبت به انجام آن اقدام نماید. دلیل ایمنی بالای این روش این است که ماده مورد نیاز برای انجام پی آر پی از خون خود فرد استخراج می شود. پی آر پی در واقع پلاسمای خونی است که غلظت بالایی از پلاکت ها را دارا می باشد که سلول های بنیادی را برای کمک به بازسازی و بهبود سریعتر بدن تحریک می کند. پی آر پی صورت بافت کلی پوست را بهبود می بخشد، خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و چشم ها را کاهش می دهد و نواحی توخالی مانند خطوط اشک، گونه ها و شقیقه ها را پر می کند. PRP همچنین می تواند به رفع شدن  آکنه و جای زخم های جراحی نیز کمک کند.

چگونگی انجام PRP صورت

جوانسازی پوست صورت به کمک پی آر پی صورت حدود یک ساعت طول می کشد. کرم بی حس کننده موضعی کمی قبل از انجام پی آر پی صورت به قسمت مورد نظر اعمال می گردد تا هرگونه ناراحتی ناشی از PRP صورت برای جوانسازی و رفع مشکلات صورت برطرف گردد و یا به حداقل برسد. در مرحله بعدی، ۱ تا ۴ ویال خون از فرد متقاضی گرفته می شود و سانتریفیوژ می شود تا لایه ای از سلول های غلیظ پلاسما، پلاکت ها و فاکتور های رشد جدا شود. سپس این لایه استخراج شده و با استفاده از سوزن های بسیار ظریف به پوست محل مورد نظر تزریق می شود. تزریق پی آر پی به صورت به طور مستقیم به بافت به بدن شما این امکان را می دهد تا تمام مزایای پلاسمای غنی از پلاکت استخراج شده را جذب کند و به طور کامل از آن استفاده کند.

به این شیوه می توان رفع سیاهی دور چشم ، درمان اسکار آکنه و رفع جای زخم در بخش های مختلف صورت پرداخت و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط این شیوه جوانسازی پوست صورت غیر تهاجمی به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کرد. جوانسازی صورت PRP به طور طبیعی تولید کلاژن بدن شما را تحریک می کند و حدود سه ماه طول می کشد تا حداکثر بازسازی کلاژن اتفاق بیفتد. اکثر بیماران در ماه اول پس از درمان متوجه بهبود بافت پوست خود می شوند. توصیه می شود ۲ الی ۳ مرحله درمان با فواصل ۶ تا ۸ هفته انجام شود تا نتیجه مورد نیاز حاصل آید. PRP صورت از روش های جوانسازی  طولانی‌ مدت است و اکثر بیماران گزارشی ناشی از رضایت بالا از وضعیت پوستی خود ارائه داده اند. برای بهبود فوری تر، می توانیم فواید جوانسازی صورت PRP را با بوتاکس، فیلر ها، میکرونیدلینگ و لایه برداری پوست با لیزر ترکیب کنیم.

کلینیک زیبایی تبریز بیوتی

کلینیک زیبایی تبریز بیوتی تحت نظر دکتر رامین نبی زاده ارائه دهنده انواع راه های درمانی طبق مدرن ترین متد های روز دنیا می باشد.

فواید پی آر پی صورت

پی آر پی صورت می تواند برای افرادی که دارای چین و چروک، آسیب های ناشی از نور خورشید یا اسکار هستند مفید باشد و یک روش غیر تهاجمی و ایمن در مقایسه با سایر روش های مورد استفاده برای رفع مشکلات صورت باشد. با انجام دادن روش جوانسازی PRP صورت، تکثیر سلولی پوست تشویق می شود. این امر منجر به افزایش تولید الاستین و کلاژن می شود و در نتیجه، پوست سفت‌ تر، پر تر و صاف‌ تر می گردد و ظاهری جوان تر و شاداب تر برای فرد به ارمغان می آورد. در این شیوه جوانسازی پوست صورت یک الی سه ماه زمان نیاز است تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم ولی زمان طولانی تری را از پی آر پی صورت در پوست خود مشاهده خواهید نمود. به علاوه بر خلاف سایر روش های زیبایی و مراقبتی پوستی به جهت اینکه از پلاسما خون خود فرد استفاده می شود، غیر از کمی کبودی و … عوارضی حس نخواهید کرد و یکی از راه های زیبایی و درمانی مطمئن به حساب می رود.

برچسب ها: بدون برچسب

اضافه کردن دیدگاه

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.