لیفت صورت با بوتاکس

لیفت صورت با بوتاکس

لیفت صورت با بوتاکس یک پیشرفت هیجان انگیز در صنعت آرایش است. این یک روش غیرتهاجمی است که با نتایج لیفت صورت بدون استفاده از چاقوی جراحی و با کسری از هزینه رقابت می کند. از ترکیب تزریق بوتاکس و پرکننده های پوستی برای حجیم شدن و بلند کردن اجزای صورت استفاده می کند و به ایجاد ظاهری زیبا و جوان کمک می کند.

لیفت صورت با بوتاکس

این روش غیر تهاجمی از ترکیب تزریق بوتاکس و پرکننده های پوستی برای حجیم کردن و بلند کردن اجزای صورت استفاده می کند و به ایجاد ظاهری حجیم تر و جوان تر کمک می کند. لیفت صورت به بازیابی ویژگی های توخالی، افتادگی خطوط بیان و بهبود ویژگی های صورت کمک می کند. پیری بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی است و با از دست داد حجم صورت و ظاهر شدن خطوط و چین و چروک صورت همراه است. اما به لطف پیشرفت در روش های زیبایی، اکنون می توانید بدون جراحی تهاجمی از طریق روش های مختلفی مانند تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، به صورت و .. به ظاهری جوان تر و زیبا تر برسید. یکی از این روش های نوآورانه، لیفت صورت با بوتاکس است. لیفت صورت با بوتاکس یک درمان غیرجراحی است که ترکیبی از پرکننده ای پوستی و تزریق بوتاکس برای بازگرداندن حجم صورت و به حداقل رساندن ظاهر چین و چروک است. فیلرهای پوستی که معمولا از اسید هیالورونیک ساخته می شوند، به جایگزینی حجم از دست رفته صورت شما کمک می کنند، درحالی که بوتاکس عضلات صورت را شل می کند تا چین و چروک های پویا را صاف کند.

آیا لیفت صورت با بوتاکس انتخاب مناسبی برای من است؟

اگر به دنبال بهبود خطوط صورت خود، کاهش ظاهرچین و چروک ها و بازگرداندن ظاهری جوان تر بدون جراحی تهاجمی هستید، لیفت صورت مایع ممکن است انتخاب ایده آلی برای شما باشد. این لیفت یک روش ایمن و موثر است که می تواند برای رفع علائم مختلف پیری از جمله از دست دادن حجم صورت، خطوط ظریف و چین و چروک، افتادگی پوست، بافت ضعیف پوست، چشم ها یا گونه های توخالی، خطوط اخم و خطوط ماریونت توسط پزشکان مجرب با ارزیابی وضعیت سلامتی به شما طرفداران زیبایی کمک کنند که آیا این انتخاب مناسب شما است یا خیر؟ البته لیفت صورت با بوتاکس دارای مزایایی می باشد، از جمله این مزایا می توان به غیرتهاجمی بودن آن اشاره کرد. برخلاف لیفت صورت با جراجی، لیفت صورت با تزریق بوتاکس شامل درمان های تزریقی است که نیاز به برش یا بیهوشی عمومی را از بین می برد. از مزیت بعدی این روش می توان به درمان سفارشی آن اشاره کرد. بدین صورت که ترکیبی از پرکننده های پوستی و تزریق بوتاکس می تواند برای نیاز های منحصر به فرد شما شخصی سازی شود و نواحی خاصی را برای نتایج مطلوب هدف قرار دهد. همچنین در این روش زمان بهبود شما کاهش می یابد. از آنجایی که این یک روش غیرجراحی است، می توانید انتظار کمتری از زمان استراحت و بازگشت سریع تر به فعالیت های روزانه را نسبت به لیفت صورت سنتی داشته باشید. و در نتیجه استفاده دقیق یک کلینیک ماهر از آن، بهبود ظریف و طبیعی را در ویژگی های صورت شما تضمین کرد. که با مراقبت مناسب نتایج بالای ۱۸ ماه باقی بماند.

لیفت چشم

لیفت چشم یک روش زیبایی است که برای رفع خطوط و چین و چروک اطراف چشم و … به روش های مختلف جراحی و بدون جراحی انجام می گیرد…

تاثیر تزریق بوتاکس در زیبایی

تزریق بوتاکس در زیبایی تاثیر فوق العاده ای می گذارد.  با لیفت صورت با بوتاکس به نواحی مختلف صورت می توانید تاثیر آن را به وضوح ببینید. مثلا شکل ابروی ایده آل، یک اصل راهنما برای این درمان است. بیشتر خانم ها مشتاق این درمان هستند زیرا آقایان معتقدند لیفت ابرو با بوتاکس چهره را زنانه می کند. ابروی زنانه توسط هنرمندان به خوبی توصیف شده است و باید با بقیه اجزای صورت هماهنگ باشد. حاشیه داخلی باید روی خطی باشد که قاعده آلاربینی، کانتوس داخلی و سر ابرو را به هم متصل می کند. دم ابرو باید روی خطی از قاعده آلاربینی، از طریق کنتوس جانبی و تا انتهای دم ابرو باشد. قوس ابرو معمولا روی خطی است که از قاعده آلاربینی، از مردمک و تا قوس ابرو می گذرد. دانستن موقعیت قوس ابرو برای دانستن اینکه کدام قسمت از عضلات باید با حرکت و قدرت باقی بماند تا زمانی که لیفت ابرو با سم بوتولینوم انجام می دهید، برای بالا کشیدن ابرو مهم است.

برچسب ها: بدون برچسب

اضافه کردن دیدگاه

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.