لیزر اربیوم در تبریز

لیزر اربیوم در تبریز

داشتن یک پوست صاف و بدون چین و چروک از خواسته های همه افراد می باشد که لیزر اربیوم در تبریز یکی از روش های جوانسازی پوست و از بین برنده چین و چروک و مشکلات پوستی می باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بدون درد و به روشی غیر تهاجمی نتیجه مطلوب را برای زیبا جویان فراهم آورد.

لیزر اربیوم در تبریز

فرآیند درمانی با لیزر اربیوم در جهت از بین بردن خطوط و چین و چروک‌ های سطحی و یا نسبتا عمیق و رفع اسکار آکنه بر روی صورت ، دست‌ها ، گردن و سینه انجام می شود . لیزر اربیوم در مقایسه با سایر روش‌ های لیزری لایه‌ برداری پوست ، شدت تهاجمی کمتری دارد . اما نتایج لایه برداری خوبی به همراه دارد و باعث می شود لایه های سلولی قدیمی پوست حذف شوند . همچنین به دلیل شدت کم تهاجمی بودن این نوع لیزر ، زمان بهبود یافتن جای آن سریع تر است . لایه برداری با لیزر اربیوم مزیت های خاص خود را دارد که از جمله این مزایا می توان به ؛ کم کردن آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید ، بهبود خطوط ریز چین و چروک ، همچنین برای پوست هایی با حساسیت بالاتر مناسب تر هستند . همچنین لیزر اربیوم به گونه ای طراحی شده است که از سایر انواع لیزرها دقیق تر است و برای درمان نواحی ظریف مانند صورت و گردن ایده آل تر است . اگر قصد انجام لایه برداری ملایم پوستی دارید ، با استفاده از لیزر اربیوم در تبریز می توانید این عمل را به صورت صحیح انجام دهید .

مرکز تخصصی زیبایی رامین نبی زاده با سال ها تجربه ی درخشان و کادر پزشکی مجرب و با جدیدترین متدها و بروزترین دستگاه به عنوان یک کلینیک زیبایی در تبریز در خدمت شما عزیزان می باشد.

نتایج لیزر جوانسازی

قبل از شروع درمان ، پوست را تمیز کرده و با یک بی حس کننده موضعی بی حس می کنند . بسته به ناحیه های درمان شده ، مدت زمان درمان می تواند بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه و تا دو ساعت برای درمان تمام صورت طول بکشد . پس از اتمام درمان ، یک پانسمان نچسب به مدت ۲۴ ساعت کامل روی محل درمان قرار می دهند . پس از برداشتن پانسمان ، نمی توانید تا چند روز به روال معمول مراقبت از پوست خود بازگردید . درعوض ، بسته به توصیه پزشک می توانید حداقل ۱ بار در روز پوست خود را با آب یا محلول تمیزکننده رقیق پوست ، بشویید . و سپس از پماد مرطوب کننده برای ایجاد رطوبت پوستی استفاده کنید . مدت زمان آشکار شدن نتایج به طور کامل ، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود . معمولاً نتایج قابل توجهی پس از حتی یک بار درمان مشاهده شده است . اما بسته به نتایج ممکن است برخی افراد نیاز به چند مرحله درمان داشته باشند . اغلب عمل های زیبایی ، عوارض جانبی ای به همراه دارند . مخصوصاً اگر پوست حساسی دارید ، باید مراقبت ویژه ای داشته باشید . لیزر می‌تواند باعث شیوع بیماری شود ، بنابراین به شما یک داروی ضد ویروسی می‌دهند تا قبل و بعد از عمل مصرف کنید . همچنین ممکن است به شما تجویز شود که مصرف دارو هایی که می توانند خونریزی را افزایش دهند ؛ مانند آسپرین ، ایبوپروفن و ویتامین E را متوقف کنید . در حالت کلی لیزر اربیوم در تبریز نوعی از لیزر جوانسازی محسوب می شود .

آمادگی های لازم برای انجام لیزر اربیوم در تبریز

ابتدا پوست خود را برای انجام لیزر تمیز کنید . شما باید حداقل چهار هفته قبل درمان ، از قرار گرفتن در معرض شدید نور آفتاب و انجام لایه برداری عمیق صورت خودداری کنید . منظور از لابه برداری عمیق پوست ؛ لایه برداری شیمیایی ، میکرودرم ابریژن و سایر گزینه های لیزری برای بازسازی سطح پوست می باشد . لایه برداری با لیزر اربیوم گاهی اوقات می تواند گزینه خوبی باشد که در مقایسه با برخی از لیزرهای بازسازی کننده خطر کمتری برای تغییر رنگ دارد . افرادی که مستعد ابتلا به تبخال یا تاول هستند باید با احتیاط عمل کنند ، زیرا لیزر درمانی می تواند باعث ایجاد جوش و التهاب در آن ها شود . علاوه بر این داروهای آکنه حاوی ایزوترتینوئین مانند آکوتان ، می‌توانند بر بهبودی ناشی از عمل لیزر تأثیر بگذارند . همچنین افراد سیگاری باید حداقل دو هفته قبل از عمل مصرف آن را ترک کنند تا بتوانند از لیزر درمانی کاملاً بهبود یابند . لیزر اربیوم در تبریز این خدمات پوستی را برای زیباجویان انجام می دهد . لیزر جوانسازی در تبریز نیز یکی از عمل های پوستی پرطرفدار می باشد که  آمادگی های خاص خود را دارد .

اضافه کردن دیدگاه

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.