تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

از آن جایی که بالا رفتن سن سبب کم شدن تولید کلاژن در بدن می شود و یا حالت طبیعی صورت رضایت بخش نمی شود، قسمت های مختلف بدن نیاز به رسیدگی دارند. تزریق چربی به صورت یکی از روش هایی است که به منظور بهبود خطوط روی صورت، حجم دهی، رفع چین و چروک و … استفاده می شود و می توان از آن در جهت افزایش رضایت از خود استفاده کرد. در این مقاله از سایت کلینیک زیبایی تبریزبیوتی به بررسی تزریق چربی به صورت می پردازیم. با ما همراه باشید.

تزریق چربی به صورت

موارد مختلفی در صورت مثل به وجود آمدن چین و چروک، افزایش خطوط، حفره های متعدد، وجود گونه هایی که فرورفته هستند و کم حجم بودن لب ها می تواند سبب شود رضایت کافی را از خود نداشته باشید. به روش های گوناگونی می توان این مشکلات را برطرف نمود و به صاف و شفاف دیده شدن پوست صورت کمک کند. یکی از این روش ها تزریق چربی به صورت می باشد که در این روش از چربی طبیعی بدن خود شخص استفاده می شود تا مشکلات موجود در صورت برطرف گردد. این روش می تواند بافت های صورتی را که با افزایش سن از بین رفته اند را برگرداند و با تزریق کردن چربی به بخش هایی چون شقیقه، گونه ها، لب ها و پلک و … به جوانسازی پوست کمک کند.

علاوه بر بخش های مختلف صورت، نواحی مختلف بدن همچون دست، باسن، سینه و … نیز می تواند با تزریق چربی به فرم و حالت مطلوب برسند. از مزیت این روش که سبب برتریت یافتن این روش نسبت به روش های دیگر جوانسازی پوست بدن و صورت شده است استفاده از چربی های خود بدن شخص متقاضی تزریق چربی صورت و بدن است که اینگونه می توان احتمال بروز عفونت و آلرژی هایی که می تواند به دلیل ورود مواد بیگانه به بدن باشد را به حداقل رساند. به این صورت که جاهایی از بدن شخصی که به تزریق چربی به صورت اقدام کرده است به عنوان منبع چربی مورد نیاز عمل می کنند و با استخراج کردن چربی مورد نیاز از این بخش ها، چربی مورد نیاز بخش هایی که به چربی نیاز دارند به دست می آید.

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت یکی از روش هایی است که به منظور بهبود خطوط روی صورت، حجم دهی، رفع چین و چروک و … استفاده می شود

انتقال چربی به صورت چگونه انجام می گیرد ؟

پس از انجام بررسی و دریافت مشاوره های لازم توسط جراح پلاستیک، فرایند انجام تزریق چربی به صورت انجام می گیرد. در جلسه مشاوره به سوال انتقال چربی به صورت چگونه انجام می گیرد ؟ توسط پزشک به صورت کامل بازگو می شود. اما به صورت کلی در این بخش چگونگی انجام شدن این انتقال چربی به صورت شرح داده شده است. برای انتقال چربی به بخش هایی از صورت که دچار خشکی شده اند یا حجم مطلوب را ندارند و یا افتادگی پیدا کرده اند که سبب شده است پوست صورت همچون سابق جوانی و شادابی را نداشته باشد، از بخش هایی چون ران و پهلو که دارای چربی مورد نیاز هستند چربی استخراج می شود. چربی های استخراج شده به کمک سوزن های ریز مخصوص به پوست وارد می شوند و این فرایند انتقال در چند مرحله انجام می گیرد. چربی های انتقال یافته بلافاصله بعد از وارد شدن به بدن از طریق خون‌ رسانی جذب بافت پوست می‌ شوند.

انتقال چربی به چه منظوری برای صورت انجام می گیرد؟

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، با افزایش سن که کلاژن سازی پوست کم می شود، حالت طبیعی صورت که حالت دلخواه فرد را ندارد، کم بودن حجم لب، گونه ها و … می تواند به کمک روش تزریق چربی به صورت به فرم و حالت مطلوب برسند و سبب جوانسازی پوست صورت شود. در ادامه این بخش تعدادی از کاربرد های این روش را برای صورت به صورت خلاصه آورده ایم.

  • پر کردن چین و چروک اطراف دهان و زیر بینی،
  • حجم‌ دهی به لب‌ ها، برجسته‌ کردن گونه و چانه،
  • بر طرف نمودن نواحی فرو رفته صورت همچون گودی زیر چشم و شقیقه‌ ها،
  • از بین بردن جای زخم‌ و چاله‌ های ناشی از جوش و آکنه،
  • بر طرف کردن افتادگی و شلی پوست در افراد سن بالا،
  • جوانسازی پوست صورت
لیزر جوانسازی

لیزر جوانسازی یک عمل زیبایی کم تهاجمی بوده که نیازی به بستری شدن نداردو به منظور از بین بردن چین و چروک، رفع محل جوش و … استفاده می شود.

البته لازم به ذکر است که شما با مراجعه به پزشک و تحت معاینه قرار گرفتن نسبت به انجام این کار اقدام خواهید کرد. در فرایند معاینه ممکن است پزشک راه های جوانسازی پوست صورت دیگری را برای شما تجویز کند. تزریق چربی به صورت در صورتی انجام می گیرد که موارد موجود در پوست صورت خیلی عمیق باشند جوری که نتوان با راه های دیگری چون بوتاکس و فیلر و … آن ها را برطرف نمود.

مدت زمان ماندگاری ساپلمنت منتقل شده به صورت چقدر است؟

موضوع میزان ماندگاری چربی می تواند از مواردی باشد که به فرد در انجام دادن یا ندادن آن کمک کند. عوامل مختلفی هستند که بر میزان ماندگاری آن اثر گذار هستند. نکته اول پزشکی است که فرایند انتقال را انجام می دهد. دقت داشته باشید که پزشکی را برای این کار انتخاب کنید که به اندازه کافی تخصص مورد نیاز را دارد. بر اساس مهارت پزشک میزان ماندگاری می تواند مشخص شود. در صورتی که پزشک به خوبی اندازه مورد نیاز را به منظور تزریق چربی بداند و اینکه فرایند تزریق را به بهترین شکل انجام دهد، می تواند باعث شود که ماندگاری تزریق چربی بیشتر شود. عامل بعدی موثر در ماندگاری، فردی است که این به این روش جوانسازی اقدام می کند. با مراقبت اصولی بعد از تزریق چربی به صورت و انجام دادن تمامی موارد مورد نیازی که پزشک تجویز کرده است ماندگاری چربی صورت تزریق شده بیشتر خواهد بود. همچنین، برای حفظ سلامت و ماندگاری نتایج عمل نباید ارتباط خود را با پزشک قطع کنید. بهتر است، هر چند ماه توسط پزشکی که تزریق را انجام داده است معاینه شوید و شرایط خود را به اطلاع او برسانید. دکتر مرتضی دانش فوق تخصص جراحی پلاستیک از مجرب ترین پزشکان این حوزه است که شما می توانید با دریافت مشاوره و انجام تزریق چربی به صورت و بدن خود در کمترین زمان و کمترین درد به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید.

برچسب ها: بدون برچسب

اضافه کردن دیدگاه

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.